Palun oota hetk...

Teenuse tellimistingimused

Ažuureeritud 15.02.2024

1. Üldtingimused

Teenust pakub REDGO Estonia OÜ (registrikood: 10237045; KMKR (VAT):EE100060474). Neid lepingutingimusi kohaldatakse REDGO ja selle klientide vahelistele tellimustele. REDGO jätab endale õiguse tingimusi ajakohastada, ilma eelneva teavitamiseta. Tellimustele kohaldatakse tellimuse tegemise ajal kehtivaid tellimistingimusi, mille klient aktsepteerib tellimust tehes.

Vääramatu jõu, nagu streigi, loodusõnnetuse, äärmuslike ilmastiku- või teeolude, sõja, terrorismi, mässu ja rahutuste korral ei vastuta REDGO teenuste pakkumise eest. REDGOlt ei saa seetõttu nõuda hüvitist, teenuste pakkumata jätmise eest erakordsetes tingimustes, mille üle REDGOl puudub mõju.

Lühidalt öeldes
Tellimust tehes nõustute siin mainitud tingimustega. Kui Eestis on äärmuslik ilm vms, mis häirib liiklust, siis te ei saa hilinemise eest hüvitist nõuda.

2. Klient ja andmekaitse

Pakume teenuseid täiskasvanud eraisikutele. Kliendil tuleb tellimisel esitada täielikud kontaktandmed ja sõiduki andmed, mis sisaldavad vähemalt eesnime, perekonnanime, telefoninumbrit, sõiduki registreerimisnumbrit ja sündmuse taustateavet, mis võimaldab saata kohale õiget abi.

Klientide andmed salvestatakse REDGO operatiivsesse kliendiregistrisse, mille andmeid kasutatakse tellimuse haldamiseks ja hooldamiseks. REDGO on õigus töödelda registrites olevaid andmeid isikuandmete kaitse seaduse kohaselt.

Isikuandmete seaduse kohane registripidamise ülevaade on saadaval aadressil REDGO (Liimi 1c 10621 Tallinn). Kliendil on õigus keelata oma andmete kasutamine ja töötlemine. Enda kohta käivaid andmeid saab kontrollida, võttes ühendust klienditeenindusega aadressil andmekaitse@redgo.ee.

Lühidalt öeldes
Saate tellida REDGO teenuseid, kui olete täiskasvanud ja asute Eestis. Tellimiseks on vajalik teie kontaktteave. Andmed salvestatakse REDGO kliendiregistrisse.

3. Tellimine ja tellimuse kinnitus

Teenust tellitakse interneti kaudu aadressilt https://order.redgo.ee/. Kõik tellimused kinnitatakse automaatselt e-posti teel. Tellimuse kinnituse saamiseks tuleb tellimuse esitamisel esitada e-posti aadress.

Klient nõustub tellimust tehes tellimise tingimustega.

Lühidalt öeldes
Puksiir- ja Autoabi tellimine toimub https://order.redgo.ee/ veebisaidi kaudu. Teie peate märkima oma e-posti aadressi, et saaksime teile tellimuse kinnituse saata.

4. Tühistamine

Tavaliselt teenusel tühistamisõigust ei ole, kuna tegemist on kiireloomulise tööga kohas, kuhu ettevõte saabub tarbija taotlusel kas kohe või kokkulepitud ajal. Kliendil on siiski võimalus tellimus tühistada kohe pärast selle tegemist, kui tellimust ei ole veel jõutud edastada Puksiir- või Autoabi teenuseosutajale. Tühistamine tuleb teha telefoni teel numbril 1888.

Lühidalt öeldes
Saate tellimuse tühistada telefoni teel, kui seda ei ole veel jõutud Puksiir- või Autoabi teenuseosutajale edastada.

5. Teenuse osutamine

Teenust osutatakse võimalikult kiiresti. Jätame endale õiguse prioritiseerida abi osutamist neile, kelle olukord seda nõuab. Kliendi tuleb jätta võtmed auto lähedusse kättesaadavaks või olla ise kohal 15-minutilise etteteatamisajaga.

Lühidalt öeldes
Tuleme teid võimalikult kiiresti aitama, kuid meil on õigus anda eelisjärjekord kriitilisemas seisus olijale, mistõttu võib abi osutamine viibida.

6. Maksmine ja arveldamine

Arveldame valitud isikuga, kui see on tingimuste ja kaitse seisukohast võimalik, kuid tellija vastutab kulude tasumise eest seni, kuni teine osapool on makse sooritanud. Kui tasute maksekaardiga või sularahas, siis sisaldub tellimuses maksekohustus. Tellijal või kellelgi teisel, kes kohal viibib peab olema võimalus tasuda kohapeal. Teenuste hinnad sisaldavad käibemaksu.

Lühidalt öeldes
Võime arveldada otse näiteks kindlustusfirmaga või autotootjaga. Neil on siiski õigus oma tingimuste kohaselt makse heaks kiita või tagasi lükata. Tellija vastutab kõigi tekkinud kulude eest, kui keegi teine ei maksa. Kui tasute maksekaardiga või sularahas, siis sisaldub tellimuses maksekohustus.

7. Reklamatsioon

Reklamatsioonid lahendatakse kirjalikult. Võite saata vabas vormis kaebuse e-posti teel aadressile info@redgo.ee.

Lühidalt öeldes
Kui te pole rahul, võtke meiega ühendust ja arutame, mis valesti läks ja kuidas saame selle heastada.

8. Muud

Jätame endale õiguse muuta tellimistingimusi ilma eelneva teavitamiseta. Kliendil tuleb enne tellimist tutvuda kehtivate tellimistingimustega.

REDGO töötleb kõiki kliendiandmeid arvestades seadusest tulenevad konfidentsiaalsuskohustust.

REDGO Estonia OÜ
Liimi 1c
10621 Tallinn
Tel. 1888
info@redgo.ee

Lühidalt öeldes
Meilgi juhtub vigu, seega võime neid tingimusi muuta, kui see vajalik on. Ülal on meie kontaktandmed, kui soovite vestelda.